asyaa0809 formül mama olarak aptamil kullaniyodum ama cok gaz sorunu yasadik onunla hip combiyotic öneriliyo nasil acaba kullanan var mi baslayalim mi bizde bebegim 27 günlük nolur bi dönüş yapin, teşekkürler simdiden 🙏🏻
ciqdemu asyaa0809 sma optipro iyidir kolik bebek değilse gaz sancısı çektirmiyor benim bebeğim sevmişti. Bir de bebelac gold içti onu da sevdi diğer tüm mamaları red etti
TeacherrMom asyaa0809 bebeğim 4. Ay atağında aptamili reddetmeye başladı birde kilo aldirmiyordu hipp organik combiotic kullanmaya başladım daha iştahlı içmeye başladı kilosuda toparladi