İki gün önce adet oldum. Bebeğim 2.5 aylık emiyor aslında ama dünden beri memede zor duruyor, gece uykuluyken emiyor gündüz aksama doğru zorla emiyor kendini atıyor ağlıyor, gazını çıkarıyorum bir daha emmek istemiyor, az önce mama verdim icti ve sakinledi uyudu yoksa baya huzursuzdu
Sorum şu adetliyken süt miktarı, tadı etkilenir mi