Asumanttt Bebeğim 3 buçuk aylık. Bugün 3 kez sulu kaka yaptı ishal mi olmuş acaba ilk defa bu kadar sık yaptı. Nasıl anlayabilirim acil yardım????
menek16 Asumanttt 5 ve üzerini ishal kabul ederiz demişti doktorumuz ama siz yine takipte olun tabi halsizlik ateş vs durumlarını
hurmakusi Asumanttt üşütmüş olabilir benm kizimda oyle oluyo üsutunce sicak dus aldir ayaklarini kalin giydir bide karnini sar bekle yarina kdr 5 bezi gecerse goturursun
Melek34011 Asumanttt havalar bir tık soğudu belki üşümüştür canım göğsünü sırtını sıcak tut bebişin çorabı hafif ısıtıp giydir ayağına karnı gurulduyorsa biraz rahatlatır sıcak uygulamak