2 aylık bebeğim var. Resmen foğduğu andan beri ağlıyor. Kucakçı desem değil kucakta da durmuyor. Çok nadir keyifli olduğu an var. Beni sevmiyor diye o kadar üzülüyorum ki aklıma gelen her şeyi yapmaya çalışıyorum ama olmuyor sürekli ağlıyor sesi kısılıyor bazen gözünden yaşlar akıyor. Doğru düzgün uyumuyor da. Sağlık açısından problem yok. Öneriniz var mıdır ne yapmam lazım her gün böyle ağlamasına dayanamıyorum artık çok üzülüyorum