Ulucunannesi ilk doğumum epidural oldu baş ağrısı ve terleme sorunum olmuştu 1 hafta devam etti sonra geçti ikincisi spinaldi hafif bel ağrım olmuştu doktorumda ağrın olduğu zaman parol içebilirsin demişti kendimi yormayacak ve ağır olmayan şekilde işlerimi yapmıştım ne kadar dikkatli hareket ederseniz ve bol sıvı alırsanız vücudunuz daha çabuk toparlanır