firdevs0706 Şiddetli baş ağrısı ve dikiş ağrısı var dinlenemiyorum bebekten dolayı yanımda bana ve bebeğe bakacak kimse yok gündüz işlerimi yapıyorum hallediyorumda gece olunca tüm gücüm bitiyor emzirirken oturduğumda dikiş yerim çok ağrıyor sürekli ağlayasım geliyor ailem destek çıkmadığı için bunalıma giriyorum resmen psikolojikmen çok kötüyüm
silaa66 firdevs0706 bırak evin işini sadece emzir yat yürü bebeğine bak dışardan çorba iç veya eşin yapsın ağrı kesicilerini de iç ihmal etme yanına suyunu da koy Baş ağrısı için de bitter çikolata ye bol bol bi paketi bir günde bitir kahve uykusuzluk yapar Kocan da mecbur sana da bakmak zorunda bebeğe de sen de bir bebeksin şuan tek başına mı yaptın aşkım bebeği onunda çocuğu kusura bakma ama eşşek gibi yapmalı ayıp!….
firdevs0706 elisa2705 onu altını değiştir diye uyandırınca çok bağırıyor kızıyor uykudan ödün veremeyen biri o yüzden gece gündüz hep yalnızım dikişlerim bu kadar ağrımasa zaten ben hallederim kimseye ihtiyacım yok da
777zarifanne Canımmm inanki çoğu kadın aynı şeyleri yaşadı sabret geçici bi süreç olduğunu bil dayanmaya çalış o uyudukça uyumaya çalış, bırak ev işlerini biraz dursun sen kendine güç toplamaya çalış ki bebeğine bakabilesin
Erenkus firdevs0706 çocuğu tek başınıza mi yaptınız. Allah aşkına bu adamlara hadlerini bildirin artık ya!!
elisa2705 firdevs0706 anladım ama size yardımcı olmak zorunda başka kimseden yardım bekleyemezsiniz zaten genede cok geçmiş olsun
amaseniyerim firdevs0706 siz ailenizin yanına gitseniz olmaz mı? Ya da gündüzleri bir komşudan rica edin etrafta varsa samimi güvenilir biri tabi. Neden gelen olmadı?
elisa2705 Erenkus Size katılıyorum işten gelseler bile bakıcaklar mecburlar anneler bütün gün bakıyor ya
Aslikumsal Sade nescafe iç ağrı kesicilerini iç Bi hafta kendine dikkat et geçicek inşallh Allah yardımcın olsun