Karla aldığım uyku tulumu ilk başta büyük olmuştu ayaklarını örtüyodu iyiydi geçen yıl, sonlara doğru ayaklar açığa çıktı için patikli alt giydirdim ama en son havalar da yumuşayınca çorapsız yatırdım. Bu sene napcam bakalım yeni tulum yine büyük ama kızım da büyüdü acaba giymek isteyecek mi merakla bekliyorum havaların soğumasını