Süt gelmesinin doğum şekli ile alakası yoktur. Bebeğin eşi vücuttan ayrılır ayrılmaz süt üretimi başlar. Sadece sezeryan doğumda anne ile bebek daha geç buluştuğu için süt biraz geç gelebiliyor. 1 saat içinde hatta doğumdan hemen sonra meme ile buluşursa bebek süt üretimine çok faydası var. Lütfen canınızı sıkmayın bol bol emzirmeye devam edin. Zaten ilk 3 gün memeden kolostrum gelir bu da krema kıvamındadır süt sağım pompasına bile gelmez ancak el ile sağımı yapılabilir. Lıkır lıkır süt gelmesini beklemeyin yani siz moralinizi bozmadan bol bol emzirmeye devam edin. Gündüz mutlaka saat başı gece ise 2 saati geçmesin. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz ♥️