Merhabalar oğlum ocakta 4 yaşına girecek geçen sene kasım ayında kardeşi oldu. 1 yaşındayken ısırma vurma vardı geçmişti / şimdi hemen her şeye öfkelenebliliyor oyuncak arkadaşlarıyla paylaşmama başladı , istediği olmadığında karşısındakine vuruyor kim olursa . Anlamsız bağırıyor . Oyun parklarına avmelerdeki etkinliklere vs götürüyorum mesela orada oturup avmde mesela izlemiyor bağırıyor geri duruyor illa bende olacağım ama almıyorlar beni diyorum mesela alıştırmaya çalışıyorum ama olmuyor . Vurma bağırma olayı beni bitiriyor çok utanıyorum böyle olunca . Bugün bir kreşte mesela deneme dersine gittik öğretmenle odada konuşuyorduk yanımdaydı bir anda . kitap vardı aldı fırlattı yere ayağıyla bastı falan anlamsızca neden? böyle davranan çocuklarınız var mı ?