Buse1- Aynı durumu ben de yaşıyorum gün içinde uyuyamadığı için mızmızlanıyor evde gezdiriyorum yüzüstü yatıyorum biraz yorulsun diye sonra emziği veriyorum tutana kadar iyice sallıyorum ayağımda daldığından emin olunca yatırıyorum reflü yatağında sallıyorum