Kızlar aptamil 1 doğduğunda almıstık 3 gun verdik sonra verme geregi duymadım simdi doktorumuz meme artı mama olarak devam et deyince aklıma evdeki geldi ama kutu üzerinde açıldıktan 1 ay icinde kullanın diyor biz acmıstık sonra kullanmadık mama bozulmus mudur ?