Merhaba arkadaslar bebeğim uyumadıgı zaman bagırarak ağlıyor. Memeyi verince susuyor. Neden ağladıgını çözemiyoruz.19 gunluk bizim gibi olan varmı tecrübelerinizi paylasır mısınız. Gaz problemi oldugunu düşünmüyoruz cunku gaz cıkarıyor tuvaletinide yapıyor