benoyleuygungordum___ Bebeğim üç buçuk aylık doktor bunu verdi o an bebek çok ağladı reçeteyi aldım çıktım soramadım neden verdiğini çevremdeki herkes bu ağır gelir bebeğin çok küçük vs diyor kullanan varmı bu aylarda ne için vermis olabilir doktor
ilaydasrin_1 benoyleuygungordum___ ay bilemedim balık yağı mı ne bu, ilk defa görüyorum böyle bişey birde 3.5 aylık bebek🙄
Funda_yakut benoyleuygungordum___ Balık yağı bende ilk defa gördüm 1 yaşına kadar sadece D vitamini ve demir ilacı diye biliyorum bence kullanma tekrar doktora git neden verdiğini vs bi sor kan tahlili falan mu yaptı ki değerleri mi düşük ?
Zeliff benoyleuygungordum___ balık yağına benziyor ama bir yaştan önce kullanılır mı çok küçük daha bebeğiniz. Aile hekiminize bir sorun isterseniz bir daha randevu alana kadar. Bu aydaki bebeğe kullanılırmı diye
benoyleuygungordum___ @ilaydasrin_1 ya işte bende bilemedim herkes diyor ben bunu bir yaşındaki çocuğuma vermiyorum vs bı kere verdim bir tatlı kaşığı günde olcegide çok geldi bana açıkçası belki bilen çıkar diye buraya danışayım dedim
Anr5155 benoyleuygungordum___ balık yağı 1 yaş üstüne kullanılıyor diye biliyorum hatta daha da fazla olabilir sağlık ocağının doktoruna bir danışın isterseniz belki doktorun dalgınlığına gelmiştir
benoyleuygungordum___ @Zeliff orayada bı ayın 19 gelin dedi onu bekliyorum. Uzak biraz gitmek istemedim bı kez verdim dahada vermedim zaten diğer ay kontolunde soracağım artık
Ogulluana benoyleuygungordum___ daha küçük beneğin bunu 1 yaşından sonra kullan bir yaşına kadar sadece demir ve d vitamini kullanılıyor hiç duymadım öbür türlüsünü
NeVoLif benoyleuygungordum___ genelde bütün ilaçlar 1 yaş ve üzeridir vitamin takviyelerinde de aynıdır. Ölçek olarak daha düşük ölçek verilir. Balık yapı 3 aylık bir benek için erken desekte bazı durumlarda doktorlar verebiliyor bu tamamen hasta doktor arasında ki güvendir ve doktorun ahlakı ! Çünkü doktorlar bazen yazması gereken kotayı doldurmak için halbelkader de veriyorlar. Şahsi fikrim de balık yağının 3 ayık bebeğe verilemesi verilse dahi daha kaliteli içeriği temiz olanın tercih edilmesidir. Araştırın gerekirse dr değiştirin ona göre kullanım yapın önerisin de bulunabilirim sadece
Woman35 NeVoLif Çünkü doktorlar bazen yazması gereken kotayı doldurmak için halbelkader de veriyorlar Böyle bişey var mı gerçekten ya
Arzu7439 benoyleuygungordum___ bağışıklık güçlendirici gıda takviyesi vermiş. Ama 3.5 aylık için çok erken ya. Bunlar en erken 1 yaşında kullanılmaya başlanır. Kış aylarına girerken veya okula başlayan çocuklar için kullanılır bu takviyeler. Yeni doğan için çok saçma buldum açıkçası. Ben olsam vermezdim. Bebeğim 15 aylık olucak. Kışa giriyoruz diye böyle bi takviye kullanmaya başladık açıkçası. Ben kendimde bu takviyenin içindeki beta glucandan bağışıklığım güçlensin diye kullanıyorum. Dediğim gibi yeni doğana vermezdim. İlk defa bi doktorun yeni doğan için böyle bişey verdiğini duydum ve gördüm.
NeVoLif Woman35 ben sağlıkçıyım, ( tıbbı sekreter ) çalışmıyorum fakat çalıştığım zamanlar da çokça şahit oldum o zamanlar firmalar eşya, ofis vs veriyordu şuan nakit… sağlık sektörü ticarettir o yüzden ahlaklı doktor önemli
eymenin_annesi34 benoyleuygungordum___ ben kullanıyorum herhangi bir yan etkisi ise görmedim 3 buçuk aylığız doktorumuz başlattı