Elifumay_devrilmez66 Merhaba arkadaşlar hangi doğum kontrol hapı kullanıyosunuz bide 4 ay oldu doğum yapalı kullanmaya başlıyım mı 6 ay olana kadar kullanılmaz diye duydum ben