Kızlar 1 ay 8 günlük bebeğim var, doğduğu günden beri gündüz uykuları çok az maksimum 1 saat uyur belki çok nadir. Genelde hep yarım saat uyur sonra uyanır ağlar emmek ister. Bugün doktor kontrolümüz vardı bunu söyledim bebeğin doymuyor dedi mama yazdı. Ama benim sütüm fazlasıyla geliyor sık sık emziriyorum yarım saat, 15 dakika sağ göğüs 15 dakika sol göğüsten. Bebeği emzirip uyutuyorum yarım saat sonra uyanıyor. Yarım saat sonra uyanıyorsa sizce doymamış mıdır? Mama almalı mıyım? Açıkçası mama almak istemiyorum. Sadece anne sütüyle beslemek istiyorum bebeğimi. Sen neden doktoru dinlemeyip bize soruyorsun diyeceksiniz. Şöyle ki; ben iki farklı doktorla görüştüm biri sütün geliyorsa mama verme dedi ama bugün gittiğim doktor ise mama yazdı. O yüzden kafam karıştı. Burada da sormak istedim cevaplayanlara teşekkür ederim.