Bunda bir iki ay önce orta parmaktan biraz daha büyük bir kertenkele gördük evde yakalamaya çalıştık ama olmadı mutfağın penceresinden gelmiş galiba o akşam cikartamadik mutfak dolabının üstüne geçti sonra gece ben mutfağa giderken tekrar gördüm mutfağın camını açık bıraktım ve çıktım o günden beri hiç görmedim taaki bugüne kadar bugün davlumbaz borusunun yanında birtane minicik gördüm beyaz renkte çok küçüktü aradan biraz zaman geçti tekrar gördüm ama sanki bu bi tık daha büyük ve koyu renkliydi o borunun yanında boşluk var orada yuva yapms olabilirler mii 😨😨😨 çok korkunç yaaa. Ne yapabilirim araştırdım biraz karanfil kokusundan nefret ediyorlarmış. Sizin var mı bir öneriniz veya bi ilaç tavsiyesi falan. Evde bebeğim de var yerde yatırıyorum çok korkuyorum 😨😨😞