Kızlar selam 🤜🏼🤛🏻
Ya benim saçlarım oldum olası hep ince kuru ve seyrek. Hamileyken baya gürleşmişti ama doğumdan sonra malum dökülme falan derken. Bebek saçları uzan nasılsa kendşne gelir diye diye 1.5 yıl oldu. Şimdi diplerinde kısa kısa saçlar var. Uzamıyorda. En son diyorum kazıtayım belki düzgünce gelir ama, geçende internette okudum yapısı neyse o kesilen saç düzelicek diye bişey yok diyolar. Siz napıosunuz bir öneriniz varmı ?