Kızlar ben doğum yapalı 40 gün oldu sadece doğumdan çıktığım zaten ishaldim onun harici bugüne kadar kabız oldum o yüzden normal doğum dikişlerim açıldı genel cerrahiye gitmem gerekiyormuş ama yaram hala açık emziriyorum da verebileceğiniz tavsiyeleri denemek istiyorum çünkü ne yaptıysam geçmedi 🙏🏻