Aysenurarslan Kızlarım lütfen bakabilir misiniz?İçim içimi yiyor? Ne yapmam gerekli ne demek istemişler .2ay 10 günlüğüz şuan. Sağ Sol a 59. 63 b 50 45 Graf sınıflamasına göre sol tip 1 kalça normal Sağ tip 2a kalça fizyolojik immatür 1 ay sonra us önerilir.
Aysess38 Aysenurarslan bize de sol sınırda tekrar gelin dedi 3aylık olunca gideceğiz 😕 inşaAllah iyileşir bebişler🤲
melegim17 Aysenurarslan bizde 2 ay 10 günlükkendi yanlış hatırlamıyosam kalça ultrasonu çekildik tip 2a tanısı konuldu 1 ay sonra tekrar çağırıldı rapora bakan doktor 1 ay çift bez tak gel tekrar bakalım dedi dereceleri hatırlamıyorum eski postlarıma bakabilirsiniz yazmıştım orayada bende çok evham yaptım binbir türlü şey araştırdım 1 ay sonrasını beklemedim hemen kızımı bir ortopedi uzamnına götürdüm 15 gün sonrasına randevu bulmuştum ama bu 15 gün içinde kızıma çift bez taktım hatta 4 bez taktım desem daha doğru olur araştırdığıma göre bacakları ne kdar ayrık durursa o kdar iyi oluyomuş bende 4 bez taktım gece gündüz hiç çıkarmadım kış ayıydı kızımı da rahatsız etmedi sonra randevu günü geldi uzmana götürdüm açılarımız 7 8 derece daha gelişmişti tam sınırda yine kalmıştık ama doktorum herhangi bi cihaza gerek olmadığını çift bezi çıkrmamı ve bacaklarını hep ayrık tutmamı söyledi emzirirken yatırırken falan bide ben ekstra olarak evde yarım saat kanguru ile geziyordum markete kanguru ile çıkarıyordum 6 aylıkken tekrar çağırdı bu sefer kalça röntgeni çekti röntgende çıkıklık yok ama gelişim geriliği var dedi sağ kalçanın çekirdeği oluşmuş sol kalçanın oluşmamıştı 10 aylıkken bidaha çağırdı 10 aylık oldu bidaha götürdüm hiç bi sorun yok gelişim tamamlanmış ama bide yürürken bakıcam yürümeye başlayınca getir dedi şuan 14 aylık 2 aydır yürüyo ama hala götürmedin sanırım götürmem ya çünkü yürüyüşünde bi sıkıntı yok çıkıklık veya gerilik olsa zaten sıkıntı olurdu diye düşündüm normal bi şekilde yürüyor koşuyor Allah yardımcınız olsun çok zorlu bi süreç olmuştu benim için doktorun çağırdığı günler gelene kadar ne çektim sürekli araştırdım gece gündüz ve araştırdıkça üzüldüm size tavsiyem kendinizi üzmeyin bebek bunlar büyüyüp gelişicekler tip 2a kendiliğinden de düzelicek bişey dikkat ederseniz kundak yapmayın emzirirken kolunuzu bebeğinizin bacağının arasından geçirirj arada bir kanguruya koyun kangurunun şekli de önemli m şeklinde olan kangurudan tercih edin gece bebeğiniz uyuduğunda bacaklarını m şeklinde bırakın ben arasına yastık da koyuyodum kapatmasın diye benim tavsiyelerim bunlar çokta uzun yazdım sanırım kusura bakmayın
elifnsli 60 ve üstü normal sayılıyor sadece 1 derece fark var 3 aylıkken gittiğinizde belki düzelmiş olur bizim 54 e 60 dı 2 aydır aparat kullanıyoruz
Saskinmomy elifnsli düzeldimi acaba bizimde alfa 54 sol bacak 2 aylık bebrğim doktor bir ay daha bekleyelim dedi siz kaç aylıkken aparat taktınız
elifnsli melegim17 gelişim geriliği yürümede bozukluk yapmıyor zaten ilerleyen dönemlerde ağrı yapıyor bence biz götürün derim bende bu yolun yolcusuyum
elifnsli Saskinmomy 3 2 aykıkken 54 60 çıktı 1 ay bekledik 3 . Ay aparat taktık Ay 58 63 oldu Artık rakamlarla değil röntgenle bakıyorlar 6.ayda mecbur hareketlendiği için aparat çıktı çok az bir milim kaldı tam düzelmedi 9.ayda tekrar gelin dediler 1 ay sonra tekrar gidecegiz yani durum kritik
elifnsli Saskinmomy 1 ay zaman kaybı yani 3. Ayda sizede aparat verirler aparatla bile ayda 1 2 milim anca ilerliyo