Nida00 Bebeginannesi123 Boğazlarım çok kötü doktor antibiyotik verdi bugün agumentin şey sorcaktım alerjiden şüpheleniyorum kendi ilacım var antibiyotik kullanırken içsem sorun olur mu acaba ilacım desmont çünkü kronik öksürük başladı çok zor durumdayım
Nida00 Aysegul93 Boğazlarım çok kötü doktor antibiyotik verdi bugün agumentin şey sorcaktım alerjiden şüpheleniyorum kendi ilacım var antibiyotik kullanırken içsem sorun olur mu acaba ilacım desmont çünkü kronik öksürük başladı çok zor durumdayım
Nida00 5 gündür perişan oldum boynumu bile çeviremiyorum artık ağrısından öksürükte eklenince artık çok zor olmaya başladı 😥 Bebeğim var 10 aylık eşim çalışıyor toparlamam lazım ailem uzakta
Nida00 Birdunyabircennetannesi ayy nası güzel olur 🥰 Ben 5 gündür boğazlarımdan rahatsızım şişti yani hastaneye gittim amoklavin bid yazdı antibiyotik ama kronik öksürüğüm başladı alerjik biriyim ilacım var desmont onuda kullanabilir miyim antibiyotik kullanırken
Nida00 Birdunyabircennetannesi Ay teşekkür ederim nette bazı ilaçlarla alınmaz yazıyodu kafam karıştı 🥰
Birdunyabircennetannesi Nida00 Hiç merak etmeyin Yine de prospektüsüne baktım Bakın burada da sorun yok yazıyor