Birprensesannesiii3850 Kizlar kizim bugun 2. Ay asisini oldu ve kolunda sislik olustu acaba normalmi ebeye yazdim ama yarin cevap verir tedirgin oldum normalmi acaba bide uyku hâli yapti surekli uyuyor normalde uyumayan bebegim
anonim351 Birprensesannesiii3850 normal . Hatta bir kaç ay sonra bile şişebiliyoruş sivilce gibi olabilirmiş ucu asla ama asla dokunmayın dedi bize ebe
Rabiaca Evet o aşı tutan aşı biz 4 aylık olduk şimdi beyaz akıntı var hiç bir şekilde elleme kendisi düzelecektir
Birprensesannesiii3850 anonim351 Rabiaca tesekkur ederim kizlar ellemiyorum zaten de bide calpol verdiyseniz kac saatte bir verdiniz
anonim351 Birprensesannesiii3850 6 veya 8 saatte birdi tam hatırlamıyorum çay kaşığı ama 38,5 olmadan verme dedi doktor