anneeyimbenanne benim kullandığım mamada bir problem olmuştu ve nestleyi aramıştım. Nestlenin mama geliştirme doktoru mamaların nefes almayan bir atmosferde üretildiğini, üzerinde yazan skt den 7 ay daha fazla kullanım ömrü olduğunu ancak ebeveynler bu konuda çok hassas oldukları için skt ve raf ömrünü olduğundan daha kısa süre yazdıklarını söylemişti. Açıldıktan sonra da 1 ay içinde değil, skt ne kadar tüketilmeye uygunmuş aslında.