elif_cnrr deletedmom111 soğanı ikiye böl ve karafil batır çok güzel nefes açıyor sağlıklı günleri olsun bebeklerimizin ❤️
Eymenim27 Alpyigit deletedmom111 kesinlikle çok yanlış vicks den dolayı tıkanıp ölen kaç çocuk var ayyy allahım korusun helede 2 yaş öncesi lütfen hanımlar dikkat edin yavrularımızı rahatlatmak için herşeyi yaparız biliyorum anne olarak ama nolur 2 yaş altındaki bebeklerde kullanmayın şu vicksi daha doğal çözümler üretmeye çalışın nolur 🤲
Alpyigit Eymenim27 yalniz ben oraya belirttim bebek vikisi diye tavsiye ettim çünkü ayni seyi bende yasadim doktorum önerdi 0-6 ay bebek vikisi kullanmamı. Kişinin bilecegi iş ben sadece doktor tavsiyemi söyledim biz kullanıyoruz sıkıntı yok .
Eymenim27 deletedmom111 soğanı ikiye bölüp karanfil batırın bi kaç tane ve uyurken baş ucuna koyun işe yarıyor 🤲 çok geçmiş olsn ❤️
deletedmom111 Eymenim27 saol canım♥️ yaptım biraz önce biraz iyi geldi gibi sanki korkuyorum tıkanacak diye uyku da uyuyamıyorum inşallah atlatırız🙏🏻
deletedmom111 AdAyza söylicem canım doktora buhar makinası var onu açıyorum uyurken tıkandı çırpınarak uyandı şimdi çok korkuyorum soğan koydum baş ucuna iyi geldi gibi sanki biraz daha
doruknaz deletedmom111 devamlı olarak buhar makinası sağlıklı degil diye biliyorum. biz de aldık ama kullanmadık. şu koyuyoruz peteklerin üstüne . tıkanmalar öksürük balgam içinde ventolin ve budecort verdi doktorumuz . çocuk doktoru antibiyotik vermişti diğer doktorumuz kullandırmadı havaları verdi. 2 /3 güne rahatlatıyor oğlumu. öksürük balgam başlarsa kullanıyoruz düzelene kadar. onlardan sonra rahatladı oğlum. bi danışın doktorunuza.
Eymenim27 deletedmom111 ahhh daha 1 hafta bile olmadı aynı durumdaydım çok şükür Atlattık günde 4 defa serum fizyolojik ile burun temizliği yaptım soğana karanfil batırdım ilaç kullandım neler çektim inşallah sende bir an önce atlatırsın 🤲
Eymenim27 deletedmom111 valla ben gece boyu bekletmiştim ve ertesi gün burnu akmaya başlamıştı grip gibi 🤷🏻♀️
Sananekiii11 deletedmom111 canım sütünü damlat faydasını göreceksin bir çay kaşığına yarısı kadar sık ve damlat 😘
deletedmom111 Eymenim27 bizimde 3. Gün canım antibiyotik başladık bekliyorum ne zaman düzelecek diye çok tıkanıyor kuzum çok zor gerçekten bizde sağ Salim atlatırız inşallah canım🙏🏻
Aybars_m deletedmom111 aynı durumdayız bizde. Bir anda oldu nefes alamadi. Serum fizyolojik sıktım ama bana mısın demedi. Nöbet devam ediyor. Allah yavrularımıza şifa versin
deletedmom111 Aybars_m amin canım inşallah gerçekten çok zor bende bekliyorum soğan iyi geldi gibi dene sende canım
nrtn1234 deletedmom111 eğik konumda yatırın mutlaka ve burnunu çekin, geçen hafta yaşadık eşimi eczaneye gönderdim gece yarısı , evladım burnu temizlenince rahat uykuya daldı, neden daha evvel yapmamışım dedim
deletedmom111 Aybars_m sonuçta doğal bişey bende arkadaşların tavsiyesi üzerine denedim biraz daha iyi gibi uykuya daldı