Kızlar 2 ay 11 günlük bebeğim var ilk zamanlar aşırı bezi çıkardı tabı göğüslerim çok şiş şiş dolu dolu oluyordu ozaman şimdi azaldı , göğüslerimde yumusadı doydugunu anlamak için 5 çişli bez diyorlar ama cok zorlarsam 5 tane cıkar yanı bıde hem kaka hem çiş yaptıgında tek bez olarakmı esas alıcaz 3 4 tane bez alınsa yeterlı olmuyormu acaba mama veren annelerde durum nasıl oluyor ve cok guzel kılo alan bebeklerınızın bez sayısı ne kadar merak edıyorum