Kızlar bebeğim 1 yaşında ilk kez antibiyotik kullandık çok hastaydı bir hafta oldu yüzünde kızarıklıklar çoktı hatta vücuduna yayıldı çok kötü oldu üzülüyorum haliyle ☹️doktor antibiyotikü bırak dedi bıraktım alerji şurubu verdi ilk defa içirdim şimdi sizde oldu mu böyle bir şey ne zaman geçti olduysa