cal konak şampuanı kullandım. Ama gereksiz. O kadar paraya gerek yok faydasını gördğm ama. Yinede ne kullanırsanız kullanın yumuşadıktan sonra ince bi tarakla kaldırmanız lazım her türlü. Doktorum zeytinyağı sürüp yumuşatıp duşa sokmamı söylemişti. Yapmadım ama eskilerde çok yapmış yani.