Kayınvalidemlerle beraber kaliyordum. Pazartesi günü kendi evime geçtim çok şükür. Fakat bebeğim geldigimizden beri sürekli ağlıyor uyannikken. Uyutmakta o kadar çok zorlaniyorum ki saatlerce sallıyorum gene uyumuyor. Köyde tavan sancagi kullaniyorduk burda beşikte yatiyor. Pazartesi de asimiz oldu acaba o mu huysuzlastiriyor ya da atak mi hiç bilmiyorum ama çok yoruyor. 6 buçuk aylık kızım.