Bizde 3.sıçramadayız 2hafta sürecekmiş Allahtan 3günümüz kaldı. Ara ara etkileri oldu ama belirgin bişey var ki gündüz uykuları kısaldı. Normalde 2şer saat yatardı. Şimdi 1saat bazen yarım saat uyuyo geceleri bazen geç uyuyo. Hele 2gün önce 24saat içinde 2 saat anca uyudu. Perişan olduk ama ertesi gün bol bol uyudu bende onunla beraber uyudum hemen 😅 şuan 3ay 6 günlük. 4.ay atağına az kaldı🙊