Busraaceper Fenomenlerin macun karışımları, bilmem ne özleri vs. bunları verme taraftarı değilim. Kendim erken ergenliğe girmiş ve bunun sıkıntılarını uzun süre yaşamış biri olarak en ufak bir şüphe bile varsa vermem. Organik dut pekmezini bile hafta 1-2’yi geçirmemeye çalışıyorum.
Mesela yorumlarda okudum şimdi, içinde kakao varmış, kakao faydalı olabilir ama daha büyük çocuklarda ve yetişkinlerde. Böyle 1 yaş altı, 2-3 yaşlarında çocuklarda alerji falan yapmasa bile fazla uyarılma yapar, sonra çocuk neden uyumuyor dersiniz. Kahve ve çay kadar olmasa da uyarıcı etkisi vardır.
1 yaş altına propolis ve bal içeren karışım satmaları zaten ayrı skandal.