Dorukunannesifatihinbitanesi Merhaba anneler 7 aylık bebeğim var. TV telefon asla izletmiyorm .fakat tüm gün evin içinde ikimiz yalnızız.ses olsun diye TV den radyo açıyorum.zararlo olur mu.? Bazen radyo reklamları dikkatini çekiyor kulak kabartıyor bakıyor görüntü yok.