1bebe1anne Kızlar petek de var fakat evim kışın baya soğuk oluyor şimdi bebeğim emekliyor ayaklandı bide baya meraklı oldukça 😂 sobayı yakarsam kışın bebeği sobadan nasıl koruyabilirim bilmiyorum 🤷♀️ çözüm önerisi olan var mı
beyzzsenturkk_ 1bebe1anne ben çok korkarım sobadan ya yeğenim bu yüzden kolunu yaktı komple allahtan iz kalmadı ama çok çekti
Sennurrr 1bebe1anne bebeklerin yapabileceklerine akıl sır ermez önüne geçemeyeceği şekilde bariyerler yapın inadına sobaya gitmeye çalışacaktır