Oğlum 4 ay 6 günlük, gündüz uykusu yok denecek kadar az . 1.5 saatte bir uykusu geliyordu bu zamana kadar çok güzel bi şey çok düzenli ama uyutuyorum 20-30 dk anca uyuyor uyanıyor . Geçenlerde bir uyku eğitmeni 4 ay için 3 uyku öneriyorum uyanıklık süresi 2.5 3 saat olmalı deyince artık uyanıklılık sürelerini arttırmaya başladım 2 2.5 saate kadar duruyor şuan gözleri gidiyor uykusuzluktan uyutuyorum 15-20 dakikada kalkıyor . Çok nadir 1 saat 2 saat uyuduğu oluyor . Bugün mesela bu zamana kadar 3 uyku yaptı toplasam 2 saat etmez 3 uykusu. Ben mi bir yerde yanlış yapıyorum. Nasıl uyutmalıyım bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi? Bu arada emerek ya da emzikle uyumayı istiyor