Merhabalar kızlarrr. Malesef 3 aydır bu durumla mücadele ediyorum. Heleki şu 20 gündür kendimi hepten kaybettim. Ölüm korkusu kalp krizi korkusu cabası. Kilo vermelerim dahi başladı. Psikiyatriye gittim kaygı bozukluğu ve atak dedi. 3 tane ilaç verdi. Birini sabah yarım diğerini atak geldiğinde(ben heran atak geçiriyorum sanki) al dedi. Yarım aldığımı iki gündür alıyorum ama bir etki etmedi hala. Bu tür ilaçları kullananlar varmı etkisi ne zaman başlar?