Arkadaşlar merhaba, kızıma biberden salça yaptım fakat porsiyonlamayı unutup direkt buzluğa attım, şimdi de dondu. Onu Nasıl ufak tek yemeklik porsiyonlayabilirim buzunu çözdürmeden. Bir de Nasıl kullanıyoruz buzluktan çıkardığımız gibi mi yoksa önceden çıkartıp eritip öyle mi kullanıyorsunuz