Sevdaaa5858 canım kanaman fazla olduysa kan değerlerin düştüğü için olabilir. Ameliyat sonu dönemde yataktan birden ayağa kalkarsan vücudun tansiyonunu dengeleyemez ve bayılırsın.ilk önce yatağın kenarında otur 5-10 dk sonra karşıya bakarak ve mutlaka birinden destek alarak tuvalete git. Tansiyonunun illa 90/60 ın altına düşmesi şart değil canım, bazı insanlarda azıcıkta düşse etkileniyorlar. Birde sezeryan olunca beslenmende bir süre kısıtlanıyor , bol sıvı al , aç kalma. Geçer Allah ın izniyle korkma.