Hanımlar merhaba bebeğim 3 haftadan beri kabız. Her yemeğime zeytinyağı koyuyorum dikkat de ediyorum ama yine de kabız oluyor. Doktora gittim devit (D vitamini) ve demir damlasını bırakmamı söyledi. Eğer kabızlık kesilirse bu vitaminlerden dolayı olduğunu anlarsın dedi. Ne zaman kullanıcam dedim kullanmadığın gün kadarını 12 ay üzerine ekle dedi. Doğruluğu nedir?