birgunes21 https://imgyukle.com/i/rdCSRp Yeni aldim ve sonradan fark ettim ki bu çizik var aslında kırık çatlak değil gibi çizik oluşmuş imalat aşamasında sanki bı bakar mısınız kullandım da
Ysgl26 birgunes21 cam bibero ların bazılaronda bçyle oluyor. Kırık ta değil çatlak da değil içinde hava kabarcığı kalmış sadece
birgunes21 tatlibiranneo evet sizce iadelik bir durum mu eşim diyor ki sorun yok ve kaç gündür biberonu bekliyorrdum