Selamben_ Doğum yapalı 36 gün oldu adetim ikk 10 gün oldu kanama bi daha ne zaman düzen girer acaba sizde nasi oldu
bebitomm13 bebeğimin 3. ayında ilk adetimi oldum. hamilelikten önce 28de bir adet olurdum hiç şaşmazdı.şimdi 45-50 günde bir oluyorum.bebeğim 9 bucuk aylık.hala da bi düzene girmedi.