duyguelisaduru Slepy kullandim başta yumuşaklığı Güzel olmadığı.icin Molfixe geçtim ondanda sızdırma sorunu yaşıyorum lütfen sizdirmayan rahat pişik yapmayan bir bebek bezi önerir misiniz
tuanamoms_07 Goon preminum tavsiye ederim. Prima preminium care den goona geçtik çok memnunuz hem yumuşak hemde sızdırma yapmadı ve pişik falan da olmadı hiç