Minnakkizim Kolileyip kaldırın kullanmadığınız oda, kiler vs varsa oraya koyun. Ben fazlalık olan herşeyi atıyorum 😂 Herkes kızıyor bu huyuma ama elimde değil kalabalıktan nefret ediyorum. Kullanılacak şeyleri herkese dağıtıyorum. Mesela saklama kabının kapagi kırılmış diyelim, altını kullanırım diyerek saklamiyorum. Altını da atıyorum gidiyor. Herşey de böyleyim. Çekmece ve dolaplar düzenli kalıyor bu sayede😂