3.5 yaşında oğlum ağız üstü yere düştü. Bir dişi çıktı direk iki dişi sallanıyor. Hemen doktora götürdüm. Oradaki doktor zamanla sallanan dişler düzelebilir dedi. 2 gün sonra başka doktor gittik oda çekmemiz gerekebilir dedi. Daha çok küçük kendimi mahvettin üzülmekten Allah’ım başka dert vermesin tabi ama naapacagimi şaşırdım. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?