Kızlar bebeğim dün sabah 4. Ay aşılarını oldu dün pek hissetmedi geceye doğru çok huzursuzlandı ağrısı oldu muhtemelen bir de bu sabah ağlayark uyandı 2-3 saat full ağladı calpol verdim şimdi daha iyi. Ama normalde gündüz uykuları pek olmayan bebeğim bugün hep uyumak istiyo aralıklarla. Bu normal mi ve gece uykularımızı etkiler mi? Ha birde ne kadar sürüyo aşının etkileri