Merhaba kızlar bi sorum olacaktı bugün memlekete izne geldik bebeğimi her gören sen buna bakmıyorsun dedi hiç gelişmemiş diyolar her ay kontörle götürüyorum doktor hersey yolunda diyor sorum şu ki bebeğim 3 aylik oldu kafasını bazen tutuyor bazen tutmuyor her gören korkutuyor beni doktora gitmem gerekiyor mu