Merhaba arkadaşlar utanarak soracam ve çok üzüldüğüm de bir konu ben kuran okumasını bilen biriydım ama şimdi açıp düzgün okuyamıyorum kaç yıldan sonra ilk kez açtım okumaya çalıştım ama hep yanlış okuduguma eminım çünkü bir saat bir harfı düzgün çıkartamadım şimdi eşim de öğrenmek istıyor yüzüm tutmuyor unuttum demeye nasıl toparlayıcam bilmıyorum bu konuda bilgi verecek olan önerisi olan varsa yardımcı olabilir mı şimdiden sağolun🤲🏻