byn112 Hiç uyumuyor sürekli ağlıyor gaz dedi doktor ama gazını rahat çıkarıyor . Ağlamasına dayanamıyorum normal mi
Balkabagi Merhaba eğer karnı tok gazı yok altı da temiz ise ağlamasına devam ediyorsa koliktir. Tabii bir ağrısı yoksa. Biraz araştırın okuduğunuz şeyler vebeğiniz de var mı yok mu bir gözlemleyin daha iyi anlarsınız kolik olup olmadığını