Merhaba sevgili anneler 14 aylık olmak üzere bir kızım var emziriyorum geceleri uyanıyordu ona alışmıştım gündüz de uyuduğunda 1-2 saat aralığında deliksiz uyuyordu son 3-4 gündür gündüz uyuyor 10-15 dk sonra çığlık çığlığa anne anne diye ağlayıp uyanıyor geri uyutuyorum aynı şekilde anlamadım bu durumu yaşayan var mı geçici mi gündüz uykularından da olursan işim yaş valla hiç dinlemiyorum iş yemek bile yapamıyorum kızıma