Zeynepsare1603 3 ay civarı idi, doktorumuz önceden uyarmıştı kaka az lığı dönemi diye, kızımın rekoru 7 gün, asla popoya masaj falan yapmadım, sıcak suya (banyo sıcaklığında) oturttum, sıcak su terapisinin ertesi günü hep yaptı kaka, ben de her grce yaptım bunu.. bir zaman sonra normale döndü ki o dönemden çok önce probiyotiğe başlamıştık. Burada aslolan bebpin olağan bir şekilde kaka yapmadığı mı yoksa kabız olup yapmadığı mı..