Sinem1205 ballibebekannesi bizimde 10.ayda 44cm çıktı ama küçük falan demedi doktorumuz 1 ay sonra 1 yaş kontrolumuz var kac oldu bende merak ediyorum
ballibebekannesi Sinem1205 bana da küçük demiyorlar doğduğunda da demediler ben internete bakarak kendimi darlıyorum😂
irmclk meryem169_ bende ister istemez tedirgin oldum canım 41.5 çıktı geçen sağlık ocağında ölçtürdük
Mcz irmclk bizimde 4aylik 45santim geldi ve normal dedi ki normalde sizin doktor neye göre bunu demiş ya
irmclk Gizem01-08 rabbim sağlıklı sıhhatli olmalarını nasip eylesin bütün kuzucukların inşAllah doktordan doktora göre değişiyor tabi ki
Mervetnl irmclk 4 aylıkken bizimde 42 imiş boyu ve kilosu orantılı olduğu için doktor hiç bişi demedi hatta son 1 ayda büyümemiş kafası boyu uzamış. Şuan 7 aylık kafası 46 cm 🤷🏻♀️
bsraeliz Benim kızım da 9 aylık dün 41 çıktı. Küçük dedi kendim de Sinop da yaşıyorum. Çocuk nöroloji doktoruna götüreceksin dedi. Gel de küçük yerde doktor bul
Kuzeymomss irmclk Kaç cm doğdu ki? Benim de oğlumun 4 aylıkken kafası 42 cmydi doktor hiç öyle birşey demedi
Kuzeymomss irmclk Benim oğlum da 36 cm doğdu başçevresi 4 aylıkken de 42 cmydi doktoru gayet iyi normal demişti
Usnac1995 ballibebekannesi ay benimkide aynı şuan 1 yaşında 45.5 falan çıkıyor. Gelişimi gayet iyi ama ben küçük sorun olurmu diye kendimi darlıyorum 😂