bebitomm13 mcthilal2525 daha gecen hafta 20lik dişimi aldılar.ama 6 saat emziremezsin dediler bana.öncesinde süt sağmıştım.ek gıda da alıyo.o şekilde idare ettim.
queen_bee Çektirebilirsiniz. Ben çektirmiştim ama sütünüzü sağıp atacaksınız. 3 saat sonra falan emzirebilirsiniz
sglkc mcthilal2525 hayır sadece bölgesel anestezi olduğu için bi sıkıntı olmaz dedi zaten süte geçmeyecek kadar az onların etkisi. Sezaryen gibi düşünün hemen bebeği emziriyoruz onda da. Bölgesel uyuşukluk sadece
bebitomm13 mcthilal2525 3 tane iğne vurdular uyuşma olmadığı için belki ondandır.bana da cok uzun geldi çünkü