ilaydaaysima Simplex gaz damlasından memnun musunuz kızlar ben metsil diye birşey kullanıyorum ama fayda vermiyor simplex almayı düşünüyorum tavsiyeniz nedir bu konuda?
Femme1 ilaydaaysima metsil bi ise yaramiyoe. Nurse harwes da iyi ama en iyisi sap simplex kullandım ve çok şükür 3 ay 16 gün oldu oğlum doğalı 5 gündür damla kullanmiyoruz
Bebeciknerde ilaydaaysima sab simplex güzel ama belirli aydan sonra fayda etmez. Eğer bebiş küçükse kullan sonra başkasına geçersin ama metsil hiç işe yaramıyo. Bir de yediğin her yemeğe kimyon at muhakkak
esraguerrbuez ilaydaaysima çok iyiydi ben kullandım ağlamaktan çatlayan bebeğimi kurtardı resmen tavsiye ederim
Bebeciknerde eymenin_annesi34 gaz için iyi geliyo. Emziriyosan senden ona geçer. Şimdi linçleyen olur ama ben bebeğime de vermiştim 1 çay kaşığı kadar (kaynamış hafif ılınmış suyla)
dolcegurbanne sab simplex de kullandım metsil de kullandım ama bizde en çok biogaia işe yaradı.Bebekten bebeğe değişiyor sanırım